Lopšelis-darželis „Gėlynas“ yra nuolatinės kaitos ugdymo įstaiga, savo veikloje besistengianti pritaikyti naujausias ugdymo technologijas, atsižvelgiant į įstaigos bendruomenės poreikius. Strateginis planas įstaigai padeda kurti savitą įstaigos modelį, užtikrinti tęstinį jo įgyvendinimą bei užtikrina įstaigos valdymo efektyvumą, pasiektų veiklos rezultatų vertinimą. Strateginio planavimo metu apžvelgiame įstaigos privalumus ir trūkumus, sąsajas su aplinka, įvertiname veiklos galimybes.
Strateginis veiklos planas rengiamas vadovaujantis įstaigos veiklą reglamentuojančiais dokumentais, valstybinėmis strategijomis bei įstaigoje veikiančiomis ugdymo veiklos programomis. Planas rengiamas įvertinus vidaus ir išorės veiksnius, atlikus įsivertinimo analizę bei bendruomenės narių poreikių tyrimus. Strateginio veiklos plano įgyvendinimą įstaigoje užtikrina kasmet rengiamas metinis veiklos planas, numatantis trumpalaikius veiklos tikslus atsižvelgiant į strateginiame plane numatytą ilgalaikę perspektyvą.
Įgyvendinant strateginiame plane numatytas veiklos kryptis, bus organizuojamas tęstinis ankstyvasis, ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas pagal įstaigos savitumą, veiklos prioritetus bei bendruomenės poreikius.
Strateginiai tikslai ir uždaviniai:
- Sudaryti sąlygas ugdyti mąstančius vaikus ir mąstančią bendruomenę:
- skatinti pedagogų kvalifikacijos kėlimą bei asmeninį tobulėjimą mokymuisi visą gyvenimą;
- gilintis ir plėtoti Mąstymo įrankius ir strategijas visos mokyklos mastu;
- tobulinti edukacines aplinkas, naudoti šiuolaikines technologijas vaiko ugdymo procese.
- Siekti kokybiško vaiko ugdymo taikant Mąstymo įrankius ir strategijas:
- vykdyti nuolatinę ugdymo programų refleksiją siekiant ugdymo turinio papildymo naujomis idėjomis;
- taikyti kasdienėje veikloje su vaikais pagrindinius Mąstymo mokyklos įrankius;
- atnaujinti kasdienės veiklos planavimą, paremtą B. Bloom taksonomijos principais.
- Skatinti įstaigos atvirumą pokyčiams ir naujovėms, bendruomeniškumą bei dalijimąsi gerąja darbo patirtimi:
- vertinti įstaigos bendruomenės poreikius, įgyvendinti teikiamus pasiūlymus;
- siekti didesnio rezultatų viešinimo, įstaigos reprezentacijos viešojoje erdvėje ir dalijimosi gerąja darbo patirtimi renginių organizavimo;
- organizuoti įvairius renginius bei veiklas, įtraukiančius visą įstaigos bendruomenę.